صحیح تا مدتی پیش ساخت بک لینک رایگان کاری طبیعی محسوب میشد و همگی مدیران وبسایتها هنگامی که وبسایت شان به وجود میآمد از تبلیغات مختلفی همانند خرید بک لینک و پیوند از تارنماهای رنک ۴، ۵ و به کار گیری میکردند. خرید بک لینک و پیوند به کاری معمولی تبدیل گردیده بود. با این که گوگل در همگی راهنماهای خویش گفته بود که داد و ستد بک پیوند ممنوع میباشد، البته حقیقتا هم در اکثر مورد ها سود مثبتی داشت و سبب ساز پیشرفت تارنماها میشد. البته در سال ۲۰۱۱، گوگل الگوریتم پاندا را معرفی کرد که اکثر تارنماهای اهل ایران نشانی اینترنتیهایی از روش اینترنتمستر تو اخذ کردند که به آنها گفته شد پیوندهای تبادلی را حذف فرمائید. آنگاه قصه، تارنماهایی که بک پیوند خریده بودند و یا این که فروخته بودند بهتدریج استارت به پنالایز شدن کردند و اشخاص متعددی سرمایههای فراوانی را از دست دادند.
شاید اتفاقات افتاده بعد از سال ۲۰۱۱، اصلی ترین اتفاقات ممکن مجموعاَ تاریخ بهینه سازی بود. زیرا وبسایتهای متعددی مبتلا افت سکو شدند و خیلیها بهاین خیال و خاطر کسب و عمل خویش را از دست دادند. برای اشخاصی که از اینجانب میپرسند چرا نباید بک لینک و پیوند بخریم؟ مثالی میزنم:
بک پیوند را میاقتدار به اعتبار یک فرد بازاری نسبت اعطا کرد. وقتی که به یک فروشگاه میروید و از دکاندار میپرسید که یک وسیله را از کجا میتوانم تنظیم کنم، آنان مبنی بر ارتباط صلح و یا این که مبتنی بر با انصاف بودن فروشنده به شما نشانی یک دکان را می دهند که از آنجا خرید فرمائید. یعنی آن فرد به فروشنده معرفی گردیده اعتماد دارااست که ایشان را به شما معرفی مینماید. حالا ربطش به خرید بک لینک و پیوند چه میباشد؟ اعتبار چیزی وجود ندارد که بشود با پول خرید، البته تا مدتی پیش می شد این اعتبار را از وب سایتهای عظیم با ارزش پایینی خریداری کرد. تازمانیکه بوسیله سایتی پیوند نشوید گوگل به شما سکو نیکی نمیدهد. زیرا بایستی اشخاص متفاوت شمارا توصیه دهند که در seo به لینک و پیوند دادن معروف میباشد.
اهمیت بک لینک در رتبه بندی گوگل در سال 2020
بک ,پیوند ,لینک ,یک ,البته ,اعتبار ,بک لینک ,و پیوند ,لینک و ,را از ,این که
درباره این سایت